RAW CHEESECAKE (PİŞMEYEN)

Perşembe günü mutfağı dağıtma sebebi kendileridir.
Ama sonuç güzel olumca her şeye değiyor değil mi?




Malzemeler:
Dolgu kısmı için;
1,5 su bardağı çiğ kaju
1/2 kahve fincanı süt
1/4 çay kaşığı tuz
1/2 çay kaşığı limon suyu
1 çay kaşığı saf vanilya
1/2 su bardağı bal / 1,5 büyük boy muz
2 yemek kaşığı eritilmiş hindistan cevizi yağı
*isteğe bağlı hindistan cevizi kreması

Taban için;
20 tane hurma
1 su bardağı ceviz
1/2 su bardağı çiğ fındık
1/4 çay kaşığı tuz

Tarif:
Hurmaları sıcak suya koyun. 10 dakika bekleyin. Çekirdeklerini ve dış kısmını soyun. Blender makinesinin içine ceviz, fındıkları ekleyin. Karıştırın. Küçük parçalar haline gelince hurmaları ve tuzu ekleyin ve bir macun kıvamına gelene kadar karıştırın. Daha sonra sufle kasesi olabilir ya da kare bir kap sizin tercihinize kalmış bir durum. Yağlı kağıt serip taban malzemesini yerleştirin. Buzdolabına koyun.

* Ben sufle kabı kullandım.  Dört parça halininde kestiğim yağlı kağıdı X şeklinde yerleştirdim. Çıkarması kolay oluyor.

Çiğ kajuları en az 1 saat suda bekletin. Suyu süzün. Blender makinesine koyun. Karıştırın. Diğer malzemeleri ekleyin. Karıştırın. Krema gibi bir kıvam oluşunca kadar karıştırın. Buzdolabından çıkardığınız taban malzemesinin içine yerleştirin. Buzdolabında 4 saat bekletin.

*Ben çiğ kajuyu 4 saat bekletiriyorum.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISPANAKLI PANCAKE

KAHVELİM

MUZLU EKMEK