WAFFLE

Üniversite yılımda en sevdiğin tatlı idi.
Dondurmalı, bol meyveli ooohhh mis gibi
Hiç kaloriyi, kiloyu, sağlıklı mı sağlıksız mı umursamadan yerdim.
Sonra beslenme şekli değişti.
Ama sevgi değişmedi.
Hala en sevdiğim arasında kendileri.
Artık kendim yapıyorum. Kendim süslüyorum.
Oh mis gibi içim rahat, kafam rahat, hala kaloriyi önemsemiyorum.
Ama porsiyonu önemsiyorum.




Waffle sevenler için gelsin tarif
Malzemeler:
1.5 su bardağı karabuğday unu
1 büyük muz 🍌
1 çay kaşığı saf vanilya
1 tatlı kaşığı kabartma tozu
1 su bardağı light süt 🥛
1 yumurta 🥚
1/4 fincan zeytinyağı

Tarif:
- Muzu önce püre yapın. Sonra tüm malzemeleri karıştırın. Homojen olana kadar karıştırın. Waffle kaplarına koyun. 20 dakika 180 derece pişirin.
- Üstüne muz ve üzüm koyun. İstediğiniz şekilde süsleyin.
* Bir de çikolata sosu döktüm. Biliyorsunuz sosu kendim yapıyorum. Kakao yağı ve ham kakao gerekli sadece 😉


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISPANAKLI PANCAKE

MİNİ MAGNUM

KAHVELİM