TEK KİŞİLİK PASTA

    Kendime pasta aldım demek isterdim ama daha güzeli kendime pasta yapıp hediye ettim. Bundan sonra o kırk yıl başı aldığım pastalar yerine kendim yaparım. Bir de o kadar kolay ki okuyunca sizde bu sözü diyeceksiniz. Kahve yanında bir pasta olsa iyi olur diye düşündünüz  ama kilo almak istemiyoruz. İşte bu süreçte bu pasta devreye girecek.



Malzemeler:
3 yemek kaşığı mercimek unu
2 çay kaşığı karbonat
1 yumurta 🥚
3 yemek kaşığı ham kakao
1 tatlı kaşığı keçiboynuzu unu
1 muz
Hindistan cevizi yağı

Kreması için:
3 yemek kaşığı light labne
3 tane çilek 🍓
Yarım muz

Tarif:
- Muzu rondodan geçirin. Sonra unu ekleyin. İyicene karıştırın. Sonra diğer malzemeleri ekleyin. İyicene karıştırın. Bu karışımı iki ayrı parçaya ayırın. Tavada hindistan cevizi yağı ile iki tane pasta kekini pişirin.

* Aslında pancake yapmış oluyorsunuz..

 - Krema için çilek, muz ve labne  peynirini rondodan geçirin ve kremayı elde edin.

- Arasına kalan muzu dilimleyin. Üstüne kalan çileklerle süsleyin.

* Labne peyniri ile ilk kez kremayı pastacı arkadaşımla pasta yapımında denemiştim. Çok iyi tadı okuyor. Krema yerine kesinlikle labneyi deneyin.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISPANAKLI PANCAKE

MİNİ MAGNUM

KAHVELİM