KAHVELİM

Selam👋
Mutfak bana terafi gibi geliyor. Boş zamanlarım da internetten bulduğum tarifleri denemek beni deşarj ediyor. Sabah uyandım bugün ne yapsam diye mutfağa girdim. Yaz sıcağında dans ederek, şarkı söyleyerek o özendiğim cupları kıskanarak bende bir kakao cup yaptım.

İşte geliyor tarifi :)

Malzemeler:
2 yemek kaşığı süzme yoğurt
1 tatlı kaşığı ham kakao
1 tatlı kaşığı hindistan cevizi
1 tane muz
12 tane çiğ badem
1 yemek kaşığı yulaf ezmesi
1 tatlı kaşığı kahve ( ben Espresso kullandım )

Tarif:
Yoğurt,muz,kakao blender geçirin. Bir kaba alın. Yulaf ve badem haricinde diğer tüm malzemeleri ekleyin. Yulaf ve badem blender geçirip tavada hafif kavurun.
En alt kısma diğer karışımın yarısı araya bademli yulaf ekleyin. Üstüne karışımın kalan kısmını ekleyin ve süslemek için badem koyun.
*Yerken tarçın dökün. İsteğe bağlı ekleyebilirsiniz.
Şimdiden afiyet olsun.





Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISPANAKLI PANCAKE

MİNİ MAGNUM