KADINLARIN ZAAFLARINDAN BİRİ



          Merhaba,

     Bugün hafta sonu olduğuna göre bende nasıl değerlendirsem ne yapsam diye düşündüm ve bir workshop katıldım. Bakalım neleri biliyorum neleri bilmiyorum. Bunları görmek istedim. Hem de bir güzel stres attım. Hep işle uğraşmak bir yerden sonra sıkıyor insanı değil mi? Eee o zaman boş zamanları farklı şeyler yaparak geçirebilir böylece hayatımızı biraz renk katmış oluruz.

  Birde ben seviyorum kurslara katılmayı ondan önüme gelen fırsatları değerlendirmek istiyorum. Aynı bugün gibi :)

 Katıldığım workshop kadınların zaaflarından biri makyaj. Ceylin Arpakuş hanımın workshopu idi. Gündüz ve akşam nasıl makyaj yapılmalı, yüz tipime hangi ürünler iyi, fırça vuruşları nasıl olmalı bunları görmüş oldum. Aslında çoğu şeyi doğru yapıyormuşum bunu görmek beni mutlu etti. Makyaj yapalım derken yüzümü boyamıyormuşum. :)






   İlk başta genel her yerde kullanabileceğimiz gayet sade bir makyaj yaptık .


Dudakları ise doğal bıraktı.


Kullandığımız ürünler sizlere de söylemek isterim. İlk önce sol tarafta duran Gosh bazı sürerek makyaja başladık. Sonra kendi fondetonum olan Lancome kullandık. Eğer benim gibi ten renginiz biraz sarımsı ise o zaman içinde kızıllık barındıran fondöten kullanmanız gerekiyormuş. Sonra fondötenumla birbirine karışan pudra ile makyajımı sabitledik. Fondeton ve pudra göz çevremize sürmemiz gerekiyormuş. Göz çevremize ile ortada duran LASplash ürünün bazını iyicene yedirdik. Daha sonra göz altımıza ve kapağımıza yine aynı markanın aydınlatıcı kullandık. En son hafif bir ton vermek için uçuk pembe tonunda göz çevremize göz bazı sürdük. Eyeliner sürmeyi sevdiğim için ve sürebildiğim için Maybeline  markanın eyeliner kullandık. Göz pınarının hemen oradan değil, biraz ortadan başladık gözümüzün tam ortasında biraz kalınlaştırdık. Uç kısmını yapmak için sanki cetvel varmış gibi ilk önce gözden yukarı doğru hareketle sonra tam tersi yönden çizerek geldik ve ortasını doldurduk. Gözümüzün altına ise Maybeline marka göz kalemi ile ortasına kadar bir iki tane dokunuş yaptık.Sonra bu dokunuşları kulak çöpü ile yine ortasına kadar dağıttık ve buğulu bir bakış sağladık. Buğulu göz makyajını merak ettim için yine Lapsplash ürünü olan gölge farını gözümün kaş altındaki kemiğin altındaki çukurluğa çok az fardan sürüp onu dağıttık. Dudaklar için ise eğer derin çizgileriniz varsa  fondöten ile üstünü kapattık sonra Essence lipliner dudak kalemi ile ilk önce dış çevresini sonra tüm dudağı boyadık. Üzerine rengine bayıldığım Laspplash ruju sürdük. Allık için ise şeftali rengi ama ışıltı içermeyen allık kullandık ve elmacık kemiğin üzerine ilk önce sürdük sonra yuvarlak daire hareketleri dağıttık.

Benim için eğlenceli geçen bir workshop oldu. Fırça vuruş tekniklerini öğrenmiş oldum. :)



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

ISPANAKLI PANCAKE

MİNİ MAGNUM

KAHVELİM